עושים פעילות גופנית? הוסיפו לתפריט דנונה פרו

עפר גדנקן No Comments on עושים פעילות גופנית? הוסיפו לתפריט דנונה פרו

דנונה פרו עשיר בחלבון המתאים במיוחד לעוסקים בפעילות גופנית

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דנונה, מותג היוגורט המוביל, מציע פלא של ממש בגביע אחד של 'דנונה פרו': גם יוגורט וגם כמות חלבון גבוהה המתאימה במיוחד לעוסקים בפעילות גופנית. כל גביע 'דנונה פרו' מכיל 20 גרם חלבון איכותי,  המהווה מענה מתאים לצד יתרונות תזונתיים לעוסקים בפעילות גופנית. ויש גם טיפ.

בין אם אתם שומרים על אורח חיים בריא, רוצים להפחית במשקל, עוסקים בפעילות גופנית מקצועית או מתאמנים באופן קבוע, אתם מכירים את הרצון לשמור על תפריט מאוזן המספק לגוף את כל צרכיו. אך לעיתים, קצב החיים המודרני מחייב התאמות. "השאלה הכי חשובה היא מה אנחנו מחפשים", אומר יאיר להב, דיאטן קליני, פיזיולוג מאמץ וחבר בנבחרת התזונאים של דנונה  PRO.

קיימת שונות בכמות החלבון המומלצת לכל אחד מכיוון שיש משתנים רבים כדי לקבוע זאת. "מי שמשתדל שהתפריט היומי שלו יהיה מאוזן ואינו מבצע פעילות גופנית בצורה קבועה, צריך לדאוג לכמות חלבון של בערך 1.2 גרם על כל קילוגרם משקל גוף, לעומת 2-1.6 גרם חלבון על כל קילוגרם משקל גוף למי שכן עוסק בפעילות גופנית באופן יומיומי. בחישוב גס, אדם השוקל 75 ק"ג ועוסק בפעילות גופנית באופן יומיומי, כדאי שישלב בתפריט שלו 150-90 גרם חלבון ביום", הוא מסביר.

כשאנחנו צורכים מזונות כבדרך אגב, אנחנו מחפשים שהם יענו לנו על צרכים מסוימים בתזונה. מיוגורט לדוגמא, נפצה לכמות חלבונים מספקת. ביוגורטים עשירים בחלבון, כמו דנונהPRO  המכיל בגביע 20 גרם חלבון, כמות חלבון הדומה ל-100 גרם של חזה עוף או 100 גרם טופו. אז לאחר שהבנו שביוגורטים מסוימים הקיימים בכל סופרמרקט ניתן למצוא כמות חלבון משמעותית, עכשיו נותר לנו להבין האם החלבון הוא איכותי.

חומצות אמינו הן אבני הבניין של החלבונים. חומצות אמינו חיוניות, הן אלו שאנו צריכים לספק לגוף מהמזון כי הוא לא יודע לייצר אותן בעצמו. הן נמצאות במזונות מהחי: עוף, דגים, בקר ומוצרי חלב לדוג' יוגורט. בנוסף, הן קיימות גם במזונות מהצומח כמו סויה . בקבוצת חומצות האמינו החיוניות ישנה תת קבוצה המשתתפת בבניית השריר באופן דומיננטי. "יש קבוצת חומצות אמינו הנקראות חומצות אמינו מסועפות שרשרת ובקבוצה זו נמנות החומצות – ואלין, איזולאוצין ולאוצין, כאשר הלאוצין היא 'מנהלת העבודה' של משימת בניית השריר", מפרט יאיר. דנונה PRO מכיל את חומצות האמינו האלו כך שישדרג לכם את התפריט.. בסופו של דבר, לגביע יוגורט יש יתרונות ברורים: הוא זמין, עשיר בחלבון וטעים. מי צריך יותר מזה?

כשרות: בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א



0 תגובות